Extra evenementen

Naast alle basisactiviteiten van De Wilg waren er weer veel leuke evenementen die druk werden bezocht.

Zo was er in 2018 het verkiezingsdebat, werd de nieuwe website gelanceerd, was er een vrijwilligers- en medewerkers uitje, de teamdag, de BBQ aan het einde van de zomer, de opening van de Tuinkas, de Sint Maarten Parade, en was er de vierde editie van de Lichtjestocht.

Ontbijten in de tuinkas

Tijdens de week van de eenzaamheid was de tuinkas geopend voor mensen uit de buurt voor een kopje koffie/thee en voor een gratis ontbijt.
Gesponsord door AH.

Politiek café

Voorafgaand aan de verkiezingen voor de gemeenteraad op 21 maart.

St. Maartenparade

Met zijn allen pizza eten na de Sint Maarten Parade # SintMaartenParade

Medewerkers/puzzeltocht
en de teamdag

Ook voor de medewerkers was het tijd voor teambuilding; een uitje en een trainingsdag.

Pasta avond

Gezellig afsluiting activiteiten voor de zomervakantie. Voor alle medewerkers, vrijwilligers en bezoekers samen pasta eten op het plein bij De Wilg.

BBQ

Samen gezellig BBQ-en

Lichtjestocht

4e editie van de Lichtjestocht in 2018, een wandeling door het Wilheminapark en omgeving. Onderweg was de route verlicht met honderden kaarsjes en zag je verschillende scénes uit het Kerstverhaal. De Wilg was omgetoverd tot een herberg waar iedereen (bezoekers, vrijwilligers, de buurt en kinderen) langs kon komen voor een glaasje warme choco of glühwein.