Het pand

De Wilg is gevestigd in het prachtige Rijksmonument aan de Mecklenburglaan. Als de zon door de grote glas-in-loodramen schijnt, weet je niet wat je ziet! Dit mooie pand willen we natuurlijk delen met anderen. We werkten hier samen met WIJ 3.0 en Abrona. Daarnaast verhuurden wij ruimtes zoals de keuken, ontmoetingsruimte, pianolokaal en gymzaal aan andere organisaties en particulieren. Zij gebruikten de ruimtes voor bijvoorbeeld kook- yoga- of zangcursussen.

Verhuur

De Wilg verhuurt, op dagen dat er geen activiteiten zijn, verschillende ruimtes. Buurtbewoners en organisaties kunnen voor diverse activiteiten een passende ruimte uitzoeken. Ook kunnen we op maat aanvullende faciliteiten bieden (koffie en thee etc.). Wij zijn altijd bereid om mee te denken in mogelijkheden. Het hele pand is voorzien van WiFi. Flexwerken kan ook. Bekijk onze verhuurmogelijkheden

De tuinkas

In de tuin van De Wilgis in mei 2018 een tuinkas gebouwd. Hier worden allerlei activiteiten in georganiseerd. Voor zowel de deelnemers als de mensen uit de buurt. Je kan de tuinkas ook huren.