Diverse jongerenactiviteiten

‘Wat doe jij?’

Uitdagende vrijetijdsactiviteiten voor jongeren

Wat doe jij? organiseert het hele jaar activiteiten voor en met jongeren. 2018 was een vol jaar met leuke, diverse activiteiten waar veel jongeren aan hebben deelgenomen. Bijvoorbeeld de creatieve activiteit ‘Chill creative’, een BBQ, een jongerenfeest, bezoek Tivoli, een kroegentocht, meidenuitjes en shoppen in Rotterdam. De jongeren leerden elkaar steeds beter kennen en spraken ook buiten De Wilg met elkaar af wat een mooi vervolg is op de ontmoeting die bij de Wilg is gestart. Verschillende jongeren waren ook actief betrokken bij de activiteiten, zoals Sint Maarten Parade.

#jongerenuitstap

Gamen in Park 6 in Tivoli tijdens de #kroegentocht

#BBQ jongeren

Onderweg tijdens een dagje shoppen in Rotterdam #meidenuitje

Taart in Rotterdam # meidenuitje

#Jongerenuitstap

Helemaal los tijdens het#jongerenfeest

#jongeren party

#jongeren chill creative

#Vrijwilligers # BBQ jongeren

Wat nou?

Jongerenactiviteiten

Club wat nou? is er voor jongeren tussen de 12 en 17 jaar. Het is een veilige en vertrouwde plek waar je iedere week naar toe kunt. Een plek waar je kunt chillen, vrienden kunt maken, kunt leren over jezelf, leert van anderen en waar je je problemen kunt bespreken.

Wat weet jij?

Jongeren

Met het programma ‘Wat weet jij?’ bieden wij scholen, organisaties, professionals of bijvoorbeeld sportclubs voorlichting en advies op het gebied van jongeren met een licht verstandelijke beperking en vrije tijd. Daarnaast zijn er ook vrijetijdslessen gegeven op scholen van het voortgezet speciaal onderwijs. Tijdens deze lessen kunnen jongeren op een leuke een laagdrempelige manier kennismaken met De Wilg en de ondersteuning die wij bieden bij het zoeken van passende vrijetijdsbesteding.

het team jongeren