Samenwerking met andere organisaties

scroll hier om verder te lezen ->

Niet alleen voor de Lichtjestocht, maar ook voor andere activiteiten werkt De Wilg actief samen met ondernemers/ sponsors, zoals bloemist Anneke Kapteyn en Albert Heijn.

AH (sponsor)

Anneke Kapteyn (sponsor)

Missie 030

De Wilg doet mee in de aanbesteding van de gemeente voor Maatschappelijke Diensttijd; Missie 030. Wij maken mogelijk dat jongeren met een verstandelijke beperking met onze begeleiding ook mee kunnen doen aan de Maatschappelijke Diensttijd. We hebben een panellid aangedragen voor het jongerenpanel van de Maatschappelijke Diensttijd.

Special Social Club

Special Social Club: o.a. Milkshake festival

ABCDate

ABCDate is een website voor mensen met een verstandelijke beperking die contact zoeken met gelijkgestemden. In samenwerking met lokale zorgorganisaties vindt een paar keer per jaar een ontmoetingsavond plaats. Op 25 september waren de cliƫnten van de zorgorganisatie Amerpoort welkom op de locatie van De Wilg. Het was een geslaagde avond waar weer veel nieuwe vriendschappen en contacten zijn opgedaan. Lees hier het artikel in AD.

Ondernemersvereniging Puur Oost en buurtconciƫrge

Deelgenomen aan de De Parade Puur Oost op14 september in de wijk Oost. Een buitenbioscoop op het plein bij De Wilg. Op het programma stond ook De feestelijke onthulling van de Rietveldstoel, een ondernemersmarkt, sporten op de Hoogstraat, een mega BBQ.

Vrijwilligerscentrale

Uitreiking van de plaquette van De Wilg aan de Vrijwilligerscentrale. Als dank en waardering voor de prettige samenwerking: veel vrijwilligers van De Wilg hebben via de vrijwilligerscentrale de weg naar De Wilg gevonden.